8 Augusti

Hej :)

Ledsen för att jag inte bloggat någon försten än nu.
Men vi kom precis hem efter att ha hämtat ut 2 tavlor på posten
och shoppat lite. Jag har köpt en tröja och en kjol på rea'n på Indiska.
En Läpp penna och hårnålar från Kicks, också på rea. Bikini överel och underdel på
rean på Lindex och ett par Ballerina skor från DinSko, Rea där också :P

Det är typ rea överallt nu på Sommaren. Det är bra. Hittade en jätte
snygg väska från Acezorice, men det kostade 419 kr. Lite dyrt.
Men jag kanske ändå köper den. jag funderar även på att skaffa högtalare
till min dator. För ljudet som min dator har SUGER!
Hittade ett par riktigt snygga på Clas Ohlson, billiga var dom också. 199 kr bara :)

Det är något fel på min Kamera, men jag han fota några av sakerna jag köpte.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback