9 Augusti

Hejsan :)

Idag har jag varit med Felicia, Mona, Filippa och Vj :)
Först var jag med Felicia och Filippa och köpte saker.
Sen kom Mona och Vj, och några fler och då åkte
Felicia och Filippa hem till Filippa och nu ska Felicia sova där.

Det var typ evigheter sen jag träffade Mona senast och vi
shoppade ännu mer, så nu är min månadspeng slut, som jag fick idag :c
Måste prata med Mamma om det finns något jag kan göra hemma för att få pengar.
Imorgon ska jag antagligen vara med Mona igen, om hon kan. <3


Det här köpte jag :)


Plånbok från Gina Tricot


Skjorta från Gina Tricot


Nagellack från IsaDora (Köpt på Kicks)

Vantar från H&M


Kommentarer
Postat av: Moooona :D

Heeej!! Kan tyvär inte göra något :/ :'''''''''''''c Ska till mina kusiner... >:c

2011-08-10 @ 00:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback