Bilder Imorgon :)

Hej!

Nu är jag hemma, min Mormor blev sjuk men vi åkte ändå in
till stan och gick på Fotografiska Museet, helt okej ändå.
Sen gick vi till Drottninggatan och köpte en System Kamera :D
En Nikon 90D :D :D :D Sen var vi på en bokhandel och jag köpte
3 nya böcker och sen köpte jag ett anteckningsblock på Lagerhouse.
Jag kommer lägga ut bilder på allt imorgon. :)

Sen efter det åkte vi hem och köpte högtalarna på Clas Ohlson.
Så just nu lyssnar jag på Musik, Med bra ljud för en gång skull!
Ljudet på min dator annars är verkligen dåligt.
Sen när vi kom hem skulle vi åka till mina kusiner och äta
middag hos dom sen var vi där tills halv 11 ungefär.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback