Jag ska packa

Nu ska jag packa ihop några saker för ikväll kommer min Pappa och hämtar mig.
Och jag ska åka hem till honom tills på Söndag eftermiddag.
Jag kommer inte ta med mig datorn, för jag ska räkna Matte så jag kan få min Xperia arc.
Jag och Mamma var och handlade sudd, stift, färg pennor och en pen vässare tills skolstarten.
Så nu har jag allt tills på Måndag. Får ta en gammal bläckpenna, men annars är allt nytt.
Vad tycker ni om den nya bakgrundsbilden föresten? Jag vet att headern är typ tråkig.
Men jag kommer ha den tills jag har bilder till en bättre. Nu ska jag packa.
Jag ska föresten ställa in några tidsinställda inlägg, så ni inte slutar besöka min blogg.

Vi hörs på Söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback