14 Juli 2011

Hej

Ledsen för att jag inte bloggade något igår. Men jag orkade inte starta
datorn när jag kom hem, och sen idag har jag varit med Felicia.
Så har inte hunnit försten nu.

Idag har jag varit med Felicia, Vi var och åt mat på Sandys och sen gick
vi runt och kollade på lite olika butiker.
Jag köpte några saker på rea, en Deo, Rengöringsgel och Ansiktsvatten.
Sen också en kjol på Gina Tricot som jag kollar på förut med inte köpt.
Men nu var den på rea för 49:- Så då köpte jag den.

Imorgon kommer jag kanske vara med Linnea, om hon kan.
Annars är jag väll med Felicia igen. Kommer antagligen inte uppdatera
så mycket dom väljande veckorna tills skolan startar, men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback